Bij pcaccu kunt u gebruik maken van een scala aan betalingsmethoden.
Betalingen lopen bij accu-markt altijd via een beveiligde HTTPS verbinding.
Onderstaande logo's geven weer met welke betaalmethoden u kunt betalen bij accu-markt.
PayPal
PayPal is een online betaalmethode die gebruikt kan worden in bijna alle landen ter wereld. Uw credit card betaling is via PayPal mogelijk. De betaling wordt per direct ontvangen. U kunt ook uw bankrekening koppelen aan uw PayPal account. Het is niet nodig een account bij PayPal te registreren om met uw credit card te betalen, tegenwoordig kan PayPal ook een eenmalige betaling met uw credit card uitvoeren zonder dat een account benodigd is.
Creditcard
Via onze partner PayPal kunt u veilig betalen met creditcard. U kunt daarbij gebruik maken van zowel VISA als Mastercard. U bent niet verplicht zich aan te melden bij PayPal.
Verzending
U kunt altijd op elk moment uw orderstatus opvragen bij onze klantenservice.
Verzendwijze
Artikelen worden altijd in een beschermende envelop of in een omdoos verzonden. Om zo goedkoop te zijn en blijven worden sommige artikelen zonder blister verzonden. De meeste artikelen zult u op de gebruikelijke wijze in uw postbus aantreffen. Bij de artikelen die niet door uw brievenbus passen, In elke gevallen zal u gevraagd worden te tekenen voor ontvangst.
U heeft een afkoelingsperiode (zichttermijn) van 60 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het artikel te retourneren. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde artikelen of speciaal voor u bestelde artikelen. Het artikel kan in dat geval alleen geretourneerd worden indien het ongebruikt, in de originele, ongeschonden en ongeopende verpakking retour gestuurd wordt. Bij overige artikelen geldt dat het artikel wel uit de verpakking genomen mag worden maar niet gebruikt- of in gebruik gesteld mag zijn.
Let op: de garantiesticker (Warranty Void) dient nog aanwezig zijn op het geleverde product indien u aanspraak wilt maken op de garantie. Indien u deze "Warranty Void" garantiesticker van het product verwijdert vervalt het recht op garantie! Verwijder daarom ook geen enkele (barcode)sticker van de door u gekochte (laptop) accu! Deze "Warranty Void" garantiestickers worden vaak gebruikt op laptop accu's.
Let op: Indien u gebruik maakt van de zichttermijn en het product en/of de verpakkingvan het product dat u retourneert is beschadigd, dan worden er in kosten in rekening gebracht (een zgn. restocking fee). Deze kosten worden dan in mindering gebracht op het aankoopbedrag. De hoogte van de kosten is afhankelijk van de aard van het artikel en de waardevermindering.
Garantietermijn
Op alle door ons geleverde producten geven wij standaard 3 jaar garantie. De producten die wij verkopen hebben in de meeste gevallen een langere fabrieksgarantie van 3 jaar. De totale garantietermijn wordt bij elk artikel op de productpagina vermeld. De garantietermijn voor originele producten bedraagt altijd 3 jaar garantie . Gaat uw product binnen de fabrieksgarantietermijn kapot dan helpen wij u graag bij het claimen van de garantie bij de fabrikant. Wij zullen dan de volledige garantieafhandeling voor u uit handen nemen. Is het product binnen ,3 jaar na aankoop defect dan berekenen wij uiteraard geen kosten! Neem bij een defect product altijd direct contact op met onze klantenservice via de mail op info@batteryplus.be Dit e-mail adres.
Let op: de garantiesticker (Warranty Void) dient nog aanwezig zijn op het geleverde product indien u aanspraak wilt maken op de garantie. Indien u deze "Warranty Void" garantiesticker van het product verwijdert vervalt het recht op garantie! Verwijder daarom ook geen enkele (barcode)sticker van de door u gekochte (laptop) accu! Deze "Warranty Void" garantiestickers worden vaak gebruikt op laptop accu's.
6. A.u.b. aangeven of u een nieuw product wenst te ontvangen of dat u uw geld retour wilt ontvangen. In geval van geld retour ook graag uw rekeninggegevens vermelden.
Let op:
- Ongefrankeerde zendingen of zendingen onder rembours worden nooit in ontvangst genomen. info@batteryplus.be is niet verantwoordelijk voor het vermist raken van retour gestuurde pakketten. Verstuur een pakket dan ook bij voorkeur verzekerd of met handtekening ontvangst zodat het pakket te traceren is.
Kosten bij retourneren
U dient altijd zelf de (verzend)kosten te dragen in het geval van een retourzending. Deze kosten worden echter achteraf vergoed indien uw artikel direct bij ontvangst defect is (DOA, Dead On Arrival) of indien wij u een verkeerd produkt hebben toegezonden.